Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 25 juli 2011

Een molen /a Windmile

Vandaag weer een leuk project afgemaakt. Het is weer eens iets anders dan een kaart. Het is een molen geworden. Ik had hem zien staan in de kadoosjes en het leek mij een uitdaging om die te mogen maken. Natuurlijk waren er ook weer verschillende challenges waar ik mijn ontwerp op heb aangepast. Tilda heb ik ingekleurd met derwents.
Ik kan er natuurlijk een heel verhaal van gaan maken maar ik kan hem ook gewoon laten zien.
Today I made a nice project. It's something else as a card. It's a windmile. I saw it in the kadoosjes (dutch magazine) and it was a real challenge to make it. Ofcourse there were a copple of challenges and wich I compared in it. I colored Tilda with my derwents.
Ofcourse I can write a big story about it or I can just show it.
Het deurtje kan echt open en dicht door aan het lusje van het lint te trekken.
The door can open for real by pulling the ribbon.
Dit is het geworden. Ik ben er zelf best een beetje trots op. Ben natuurlijk reuze benieuwd wat jullie er weer van vinden.
Ik stuur hem in voor    Challenges for you
                                  Stamptaculair sunday
                                  Alles met en over kleuren met derwents

This became it. I think I'am a little proud of it and ofcourse I'am very curious what you think about it.
I wil send it to    Challenges for you
                           Stamptaculair sunday
                           Alles met en over kleuren met derwents



16 opmerkingen:

Elise zei

Hij is GAAF Heleen!!!
Echt prachtig! Succes met de challenges!
Groetjes Elise

Chantal zei

Prachtig Heleen! Ik had hem idd ook gezien in Kadoosjes maar ik vind hem bij jou ook erg mooi gelukt! Knap hoor! Succes bij de challenges!
Groetjes,
Chantal

Marjan zei

Oh, wat super zeg!! Dit heb je heel mooi gemaakt en in prachtige kleuren!
Leuk label ook! Fijn dat je meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan

Annie Goedheer zei

die is echt gaaf en wat een leuk papier. deze staat nog op mijn lijstje om te maken maar kan nog niet slagen voor echt hollands papier.ik ben gelijk volger bij je geworden wat een leuke dingen staan hier.
groetjes annie.

Brenda Roggeveen zei

Heel erg mooi! Wat Lekker Hollands, zo'n molen met dit leuke papier. Bedankt voor het meedoen bij CFY!

Monique zei

Prachtig zeg!! Heel mooie gemaakt, bedankt voor je deelname aan CFY!

Angelique zei

Jee wat is dit mooi zeg! Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge bij de derwents!

Sprytebyrd zei

Wow! Such an amazing project! Great job!
Thanks so much for joining us at Stamptacular Sunday this week!
Hugs!! Dee Sprytebyrd's Sentiments

Nicole zei

Dit is mooi geworden, zeg. Wat leuk dat je 'm instuurt bij de Derwent-challenge!

Groetjes

Gea zei

wauw, supermooi!
Succes met de challenges
groetjes gea

Heleen zei

Iedereen super bedankt voor alle lieve reacties!

Liefs, Heleen

Dina zei

wauh prachtig, bedankt voor je deelname bij derwent

José zei

Wat een ontzettend leuke, mooie molen zeg. Heel knap gemaakt. Mooi papier heb je er voor gebruikt. Helemaal super!
groetjes, Jose

Brendaxx zei

Wauw! Wat een kunstwerk!! Knap gemaakt, dat doe ik je niet na hoor!Leuk dat hollandse papier wat je er voor hebt gebruikt.

anja curvers zei

Wat gaaf zeg heel erg leuk gedaan. bedankt voor je deelname aan CFY.

Anoniem zei

Amazing! Its truly amazing article, I have got much clear idea
about from this paragraph.

Take a look at my webpage - orn hubp []