Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 23 juni 2015

Gefeliciteerd

Hallo,

Gezellig dat je er weer bent! Deze keer heb ik een leuke kinderkaart voor jullie gemaakt. Want zoals je misschien nog wel weet heeft Joy!Crafts vorig jaar de bandit elastiekjes uitgebracht. Daar kon je ook van die leuke addies bij krijgen...nou ik kan je vertellen dat ze niet alleen leuk zijn om in je elastiekjes te verwerken maar op een kaart staat het ook geweldig leuk!

Vorige maand zijn er van die gave kleine woordjes uitgekomen en die zijn eigenlijk gewoon recht...maar natuurlijk kun je de randjes ook een beetje inelkaar vouwen zodat je het woordje langs een ronde rand kunt plakken en dat is wat ik op deze kaart heb gedaan. Verder heb ik nog een leuke stempel ingekleurd en de kleuren lekker zoet, in het roze gehouden.




Bedankt voor je bezoekje en ik hoop je snel weer te zien!

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

2 opmerkingen:

Sylvia zei

Hoi Heleen,

Een hele mooie kaart.Een schattig plaatje.En mooi afgewerkt met de add-ie,het tekstje en de bloemetjes.

Groetjes,Sylvia.

corryskaart zei

hoi heleen
wat een leuke kaart en een handige tip om de tekst langs de vorm te vouwen!! die gaat ik zeker eens doen:-))
groetjes corry