Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 2 juni 2015

Schatje


Hallo,

Wat gezellig dat je er weer bent! Ik ben weer heerlijk bezig geweest met de nieuwe collectie van mei. Heb je bijvoorbeeld de gave ouderwetse camera's al gezien? Of de super geweldige kleine woordjes? Nou ik ben er mee aan de slag gegaan en het was weer niet moeilijk om weer iets nieuws er mee te bedenken.

Ik heb een soort fotolijstje gemaakt van een al wat ouder stencil van Gerti. Die blijft toch mooi om te gebruiken en je kunt em op zoveel manieren invullen op je kaart. Deze keer heb ik hem gemat met het prachtige zwarte kraft. Een leuk plaatje er achter van het blokje every day en toen heb ik de tiny words er bij gepakt en gesneden in wit en zwart. Als je goed kijkt dan kun je zien dat ik die 2 ietsje scheef achter elkaar heb geplakt zodat het lijkt of er een schaduwrandje om heen zit.

De camera heb ik met wat inkt bewerkt en ook het design papier heb ik een beetje oude look gegeven. Dan nog een leuk stukje ribbon met een strik er achter en walla!

Super dat je er was en ik hoop je snel weer te zien hier!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

het werd een helemaal leuk en geslaagd kaartje zo ! mooi
grtjs,martina
x

Sylvia zei

Het is weer een heel mooi kaartje,Heleen.
Leuk je gisteren even gesproken te hebben.Het was een leuke dag.

Groetjes,Sylvia.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieverdje Heleen, en wat heb je die camera knap een "oude look" gegeven...
Lieve groetjes Miranda