Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

vrijdag 5 mei 2017

Every summer has a story

Hallo lieve allemaal,

Het is vandaag alweer tijd voor een nieuwe ITP bij Joy!Crafts.
Deze keer is het thema 
"Stempellinnen"


Ik heb er een vintage kaart van gemaakt met het zee thema. 
Het plaatje is geprint en de randjes heb ik met een naald geraffeld.
Daarna ook de randjes nog ge-inkt.
De rest van de stansjes heb ik bewerkt met een goudkleurige inkt.


Verder heeft deze kaart denk ik niet zo veel uitleg nodig.
Ik vond het weer leuk dat je een kijkje hebt genomen hier en hoop je snel weer te mogen begroeten.


 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png
Gebruikte materialen:
6002/0484 Cutting, embossing & debossing - Pasfotolijst (3st)
6002/0520 Snijstencil - Bubbels ronde rand & hoekje
6002/0588 Snijstencil - takje (2st)
6002/0767 Snijstencil - Duiker
6011/0517 Papierset A4 - Seashore
6020/0012 Zelfklevende Parels - goud
6300/0326 Ribbons natural sense collection 2 - set 3
6370/0059 Artificial Flowers
6370/0067 Artificial Flowers
6410/0100 Stempellinnen A5

4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat prachtig dat plaatje op stempellinnen geprint! De hele kaart is geweldig! Groetjes Betha

ionabunny zei

Beautiful stamp and I love the texture you get with the linen. Gorgeous card. Hugz

Chantal zei

Mooie kaart, erg leuk effect met dat goud inkt. Erg leuk dat rafelrandje van dat linnen.
Groetjes, Chantal S

maria's knutselplezier zei

Wow Prachtig Heleen wat maak je toch altijd mooie kunstwerkjes!!
Groetjes
Maria