Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 14 mei 2017

Happy Bday boy

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik in de winkel waar ik werk een leuke copic workshop gevolgd. De workshop werd gegeven door Cordine van der Touw. Hoewel ik redelijk uit de voeten kan met m'n copics, heb ik er toch weer wat bij geleerd. Ze heeft ons onder andere geleerd hoe je de haren van je poppetje op een mooie manier kunt kleuren. Ook hoe je krullenbolletjes kunt maken en daar ben ik vandaag lekker eens mee aan het experimenteren geweest.


De afbeelding van dit heerlijke krullenbolletje is van Penny Black en dus gekleurd met de copics en de achtergrond heb ik gemaakt met m'n distress oxide. Verder nog verschillende stempeltjes van oa Crealies en Design bij Ryn.

Leuk dat je weer even een kijkje hebt genomen en graag tot snel!

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

1 opmerking:

Bea zei

Wat een prachtig kaartje Heleen en zo'n leuk stempeltje....

groetjes Bea.