Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 14 mei 2017

My heart is on fire!

Hallo allemaal,

Toen ik het vuur-brand thema zag bij Joy!Crafts wist ik gelijk dat ik daar iets bijzonders mee wilde gaan doen. Want om iemand nou een kaartje te gaan sturen als er brand is geweest...dat zou ik niet gauw doen. Maar ja alles kan natuurlijk.
Ik heb me eigenlijk laten inspireren door een liedje. En wel:"Girl on fire!" van Alicia Keys
Maar natuurlijk kan je hart ook in vuur en vlam staan en daar heb ik een kaartje mee gemaakt.


De vlammen heb ik uitgesneden uit wit cardstock en daarna gekleurd met distress oxide. Om de vlammen mooi uit te laten komen heb ik er voor gekozen om alles op een zwarte kaart te plakken, die ik weer gemat heb op een kraft kaart. Ook heb ik de harten uit de vlammen laten komen zodat het lijkt dat ze er uit zweven. Dan de tekst die heb ik gesneden met de alfabet stansjes en om de zwarte hoeken naast fire een beetjes op te vrolijken heb ik daar nog 2 stempeltjes van lipjes geplaatst.


Leuk dat jullie weer even een bezoekje hebben gebracht en graag tot snel!

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png
Gebruikte materialen:
6002/0343 snijstencil Hart (5st)
6002/0647 Snijstencil - Alfabet
6002/0789 Snij-embos-debosstencil - Waterput brandweer
6002/0790 Snij-embos-debosstencil - Brandblusser
6002/0791 Snij-debosstencil - Vuurrand
6011/0517 Papierset A4 - Seashore
6410/0040 clear stamps Tekst sending love (ENG)
6410/0330 Clear stamps - Sending Love
8089/0206 Kraft papier
8089/0243 Kraft papier - Zwart 30,5x30,5cm

  

Geen opmerkingen: