Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 1 mei 2017

May your joys be as deep as the ocean


Hallo allemaal,


Vandaag heb ik voor jullie een iets uitgebreidere blogpost. ik heb namelijk een soort schilderijtje gemaakt en zal jullie laten zien hoe ik dat gedaan heb.




Ik ben begonnen met een stuk cardstock van 30x13,5 cm. Dat heb ik gerild en gesneden zoals op de onderstaande foto.






Ik heb alleen het venster iets aangepast en is bij mij dus niet 10x10 cm maar 10x7 cm. Op die manier hield ik net iets meer ruimte aan de onder en bovenkant over om er nog wat leuke dingetjes te plakken.
Het venstertje dat vouw je naar binnen en je vouwt de kaart er omheen. Dan plak je het venster aan de achterkant vast en de zijkant plak je ook vast. Dan heb je de basis al klaar en ziet er zo uit.







Tijd om te gaan pimpen!
Ik heb gebruik gemaakt van de nieuwe diepzeeduik lijn en heb hiervoor een plaatje van internet geprint om een leuk geheel er van te maken. Ook mochten natuurlijk de kleine visjes niet ontbreken die ik met behulp van de applicator en de pompons heb gekleurd. Dat laat ik hier nu niet zien want dat is al in verschillende berichten getoond.






Dit is mijn eindresultaat en aan de boven en achterkant zoals op onderstaande foto.






Ik hoop dat jullie dit weer net zo'n leuk project vinden als ik. Het was in elk geval leuk om mogen maken.
Tot snel!



 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

Gebruikte materialen:

6002/0290 snij stencil Kaartenstandaard
6002/0519 Snijstencil - Bubbels rand
6002/0520 Snijstencil - Bubbels ronde rand & hoekje
6002/0767 Snijstencil - Duiker
6002/0768 Snijstencil - onderwater dieren (18st.)
6011/0517 Papierset A4 - Seashore
6200/0204 Applicatie set voor chalkbox
6300/0326 Ribbons natural sense collection 2 - set 3
6410/0360 Clear stamps - At the sea
8013/0167 Papierset 15x30cm 20 vel - 200gr Donker blauw



  

Geen opmerkingen: