Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 18 maart 2013

13e trouwdag

Hallo lieve bloggers,

Vandaag was het eindelijk niet zo koud buiten. Vanmorgen eerst wel vies miezerig weer maar ook dat klaarde later op en zelfs de zon brak nog eventjes door. Laten we met z'n allen hopen dat deze dag nu eindelijk een begin is van een mooie lente, daar zijn we zo aan toe met z'n allen!
Maar dan nu eerst mijn kaartje voor vandaag. 
Er was namelijk iemand die een kaartje nodig had voor een 13 jarig huwelijk. Of ik die zou willen maken voor haar. Natuurlijk wil ik die maken en zo zat ik vanmiddag ineens vol met ideeën en inspiratie. Ik wist namelijk dat er bij het Cards en scrap challengblog een leuke uitdaging was met de vraag naar een witte kaart met een vleugje pastel. 
Dat vond ik wel een leuk idee ook voor de opzet van mijn kaart. Nou kwam ik van de week ook een hele leuke tutorial tegen op youtube waar heel duidelijk in uitgelegd wordt hoe je mooie roosjes kunt maken. Ook dat ben ik lekker uit gaan proberen en het resultaat daarvan werd zo leuk dat ik ook die graag op mijn kaart wilde verwerken.
Dit is mijn kaart geworden. 
Met dus zelf gemaakte bloemen en ook de krulletjes zijn zelf gemaakt, net als de tekst...

Mijn kaart doet mee aan:
Cards en scrap challengeblog - Wit met een vleugje pastel
EHIC - Bloemen
digital tuesday - frame it

Tot m'n volgnde blogpost!

7 opmerkingen:

Richtsje zei

Mooie kaart Heleen! Prachtige kleur, wit met een blauwe pastel tint...leuke mal en heel gaaf met die mooie roosjes! Volgens mij is de opdracht heel goed geslaagd!

Groetjes Richtje

Anita Meijer zei

Wauw Heleen ik vind hem prachtig geworden je kaart, echt een plaatje. Super meis.
Liefs van Anita

Tinie zei

Prachtige kaart!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards&Scraps Challengeblog (EKEF)
Groetjes Tinie

Anoniem zei

Wil hier toch ook even reageren Heleen .Zag hem op FB staan en vind hem echt mooi.Met die stans kun je lekker veel,heb hem ook en je roos is echt heel erg mooi. Succes met de challenge.

Gr. Mia

Anoniem zei

Prachtige kaart,mooi met de bloementoef.Groetjes Joke

Anoniem zei

whoah this blog is fantastic i love reading your ρosts.
Keep up the great work! You κnow, many persons
аre searching around foг this informatіon, you can help thеm gгeatly.


Heгe is mу web blog - quick loans

Marcella zei

Wat een prachtige kaart ,de bloemen toef is er erg mooi op .
Gezellig dat je mee doet met de Challenge van EHI
Groetjes Marcella