Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 16 maart 2013

Lente

Zo daar ben ik weer met een leuke kaart. Want vandaag is het weer tijd voor een nieuwe uitdaging bij NKU. Inmiddels is dit alweer uitdaging 39, waar we natuurlijk weer een leuke schets hebben en het thema is lente.
De schets is dit keer gemaakt door Elise.
En dit is mijn uitwerking van de prachtige schets. Ik zie alleen dat ik toch een klein foutje heb gemaakt.... Ik heb namelijk de bovenste hoeken niet rond gemaakt...
Nou ja niets meer aan te doen nu.
Ik heb mijn vriendje Toby tumble weer gebruikt. Ohh wat vind ik die toch schattig!
Toby is ingekleurd met copics. 
Vind je het nou ook leuk om mee te doen aan deze uitdaging kom dan langs op het blog van NKU. Daar vind je dan ook meteen de voorbeelden die mijn collegae hebben gemaakt.

Tot de volgende blogpost!

9 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een schatje weer Heleen !
Die Toby staat te twijfelen welke bloemen hij nu zal plukken.

Groetjes, Marjan

hennie zei

Marja zegt het en ik denk het!
Wat een plaatje weer.
Ik zie dat jij het ook al gezwicht bent voor het uiltje.
Vorige week heb ik een demo gegeven met de Coolectables van MD, Ik heb heel wat uiltjes verkocht en de mensen laten zien dat je er ook andere beestjes mee kan maken.
Liefs hennie.

martina's kaartjes zei

wat een schattig kaartje ! heel erg geslaagd hoor !
grtjs,martina
x

Richtsje zei

Dit is toch ook wel een schatje hoor Heleen! Superlief met je vriendje Toby en prachtig afgewerkt met een mooie bloementoef! Heel leuk!!

Groetjes Richtje

Bea zei

Prachtig kaartje Heleen, met een leuke stempel van je vriendje Toby...

groetjes Bea.

Anita Meijer zei

Wat een schitterende uitwerking van de sketch heb je gemaakt Heleen, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

jolanda zei

prachtig kaartje met lief afdrukje

Liesbeth zei

Wat staat die lieve Toby mooi op je lentekaartje Heleen,.
gr. en fijn weekend.
Liesbeth

Anoniem zei

Mooi gedaan,
Lekker fris en vrolijk voorjaarskaartje Heleen!
Groetjess Jacomijn