Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 13 maart 2013

Uiltjeknappen... of nee... knappe uitjes!

Goeie dag lieve bloggers,

Mijn zoon Haseeb is deze week met schoolreisje naar Londen en ik hou tijd over... ja dat gebeurt niet vaak, hahaha. Nu ben ik stiekem al wat in het voren aan het werken geweest voor de dt-teams, maar ik dacht ik moet ook weer eens even wat op mijn blogje zetten. Omdat ik de laatste 2 dagen al genoeg kaarten had gezien wilde ik eens even iets anders.
Nu zie je de laatste tijd overal van die leuke gave uiltjes opduiken en die wilde ik eigenlijk ook wel. Ik vind ze toch zoooooo gaaf!
Dus aan een lieve vriendin van mij gevraagd of ik haar mal even mocht gebruiken, langs de winkel gegaan om vilt en zo ben ik begonnen aan mijn project.
Toen er eenmaal 1 klaar was en hem liet zien aan mijn kinderen vonden ze die wel super leuk.
Furqan(de jongste) die vond hem zo gaaf dat hij er ook wel 1 wilde hebben. Dus kleurtjes bij elkaar gezocht en nog eentje gemaakt.
Dit zijn ze geworden. 
Deze keer dus even helemaal niets voor een challenge maar gewoon even omdat ik dit zo gaaf vind.
Ik hoop dat jullie dit ook knappe uiltjes vinden geworden.
Tot snel!

8 opmerkingen:

corryskaart zei

Hoi Heleen
Nou een uiltjeknappen doe ik nooit maar naar je vrolijke uiltjes kijken dat doe ik graag en hartstikke leuk als de kids het weten te waarderen!
Groetjes van corry

Sarah - Crea S zei

Ik vind zo ook helemaal geweldig!

Marjan zei

Mooie uiltjes zeg !!
Mijn oudste dochter zit deze week ook in Engeland, met school in Birmingham. Maar niet echt rustiger hier hoor haha.
Mijn jongste telt voor twee LOL.

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Wat een lieverdjes van uiltjes zijn ze geworden.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat een schitterende uiltjes heb je gemaakt Heleen, ik snap heel goed dat ze helemaal in de smaak vielen thuis. Top weer.
Liefs van Anita

Richtsje zei

Ja, dat je kinderen dit wel heel leuk vinden, snap ik wel! Leuk en lief blijven die uiltjes als je ze langs ziet komen! Deze zijn ook weer erg vrolijk van kleur! Mooi gemaakt Heleen!

Groetjes Richtje

Anoniem zei

Ze zijn zeker vrolijk. Leuke kleuren en echt grappig om te zien.

Gr. Mia

Elise zei

Oh wat zijn het toch een schatjes geworden!!! Leuk om te maken, hè? Lekker ontspannend werk...
Fijn weekend!
Groetjes Elise