Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 9 februari 2016

pigment markers

Hallo lieve allemaal,

Pigment markers van Winsor & Newton...jullie hebben ze hier al een paar keer voorbij zien komen. Ze zijn zo leuk om te gebruiken en ze zijn ook erg veelzijdig! In het begin dacht ik dat alleen het speciale papier van Winsor & Newton geschikt was om te gebruiken maar nu weet ik inmiddels beter.
Ik ben er achter dat elk papier soort wat niet poreus is geschikt is. 
Zo heb ik voor onderstaande kaart gebruik gemaakt van glossy paper.
Dit papier is niet poreus en geschikt voor alcohol inkt. 
Wat ik heb gedaan is ruige strepen gezet en met een distresstool met vilt uitgeveegd.
Wat ook nog erg leuk is om te weten is, dat als je niet tevreden bent over het resultaat ga je er overheen met je marker en weer met je distresstool tot je het gewenste resutaat hebt. Dit papier is zo glad dat de inkt er op blijft liggen en als je er opnieuw strepen op zet reageert de eerste inkt en is het gewoon weer te bewerken.

Nou nu heb ik genoeg gekletst en wordt het tijd dat ik mijn kaart laat zien.


Op de foto hieronder kun je zien hoe mooi glimmend het glossy paper is.
Ook het afdrukje van het schip heb ik gestempeld met de markers.


Ik heb de volgende kleuren van de pigment markers heb ik gebruikt:
067, 398 en 030
Verder heb ik allemaal producten van Joy!Crafts gebruikt.

Ik hoop dat jullie hier weer een beetje inspiratie uit kunnen halen.
Tot snel!!!

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

2 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Heel leuk en mooie kaart.

grtjs
Claudia

Dora zei

prachtige schip! mooie kaart.