Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 8 februari 2016

Pretty

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag weer heerlijk aan de freubel gegaan en daar is deze leuke kaart uit gekomen. Weer vol met allemaal leuke spulletjes uit m'n oude doos.


De tekst komt uit een leuk papier blokje en de zin heb ik gewoon aan stukjes geknipt en alle woordjes even gemat. Aan de zijkant van m'n kaart heb ik ook een rand geplakt die is eveneens van Lin & Lene.


Ook heb ik weer een bloemetje zelf gemaakt. En dit keer heb ik die gemaakt met een stencil van Lin & Lene. Ik weet het, het is officieel geen bloem maar hij lijkt er op en dus heb ik er een bloem van gemaakt.

Bedankt voor jullie bezoekje en ik hoop jullie hier snel weer te zien!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

4 opmerkingen:

Mar Knutsel zei

Super mooi kaartje.

Groeten Marian

Anoniem zei

Pretty...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

corryskaart zei

een reuze leuke kaart en zeker met die bijzondere bloem!
groetjes corry

Claudia's kaartjes zei

prachtige kaart.

grtjs
Claudia