Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 22 februari 2016

Wow gefeliciteerd

Hallo lieve allemaal,

Alweer is er een weekend voorbij en heb ik me weer lekker uit geleefd op het knutselen.
Ik moet toegeven dat ik helemaal verkocht ben aan de pigment markers.
Dit weekend heb ik dan ook weer nieuwe papier soorten uit geprobeerd en ik moet zeggen dat dat een erg leuk resultaat gaf.

Ik heb gebruik gemaakt van een papier set van Joy!Crafts met een olietint er in. 
Dat is echt super!
Er zit een heel fijn reliëf in het papier wat je terug ziet als je er kleur overheen aanbrengt.
Ik heb deze keer alleen maar 1 kleur gebruikt en wel de 398. 


Hoe ben ik te werk gegaan...
Eerst heb ik een stukje van dat olie papier gesneden van 10x10
daarna ben ik lekker gaan krassen en vegen met mijn vingers.
Toch heerlijk dat geklieder.
Als je lang genoeg veegt dan zul je zien dat het een egaal geheel wordt, maar om dat streperige effect te creëren moet je soms een streepje zetten wat je maar een beetje uitveegt.
Hoop dat het een beetje duidelijk is zo?


Nadat ik het papier met de pigment marker klaar had heb ik er een kaart van gemaakt.
Dit keer heb ik een nieuwe stempel van Noor(ook Joy!Crafts alleen een eigen label) gebruikt, het huisje en de geweldig leuke Nederlandse tekst stempels van Joy!Crafts. Dan nog een gaaf doodle randje er om heen en klaar is je kaart!

Leuk dat jullie langs zijn geweest, ik hoop dat ik jullie weer een beetje inspiratie heb gegeven en graag tot een volgende keer!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

Geen opmerkingen: