Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 2 april 2011

een melkpakje

Morgen is manlief jarig en weet voor de verandering weer eens niet wat hij hebben wil. Nu wordt zijn fiets minder en leek het ons een goed idee om een andere fiets aan te schaffen. Dus... je raadt het al. Dat krijgt ie voor z'n verjaardag! Maar hij moet em natuurlijk wel zelf uit gaan zoeken en krijgt ie van de kids en mij het geld morgen gewoon. Maar "gewoon" geld geven vind ik niet leuk. En jullie zullen vast met mij eens zijn dat een mannenkaart maken ook niet makkelijk is. Dus heb ik samen met de kids bedacht dat we een melkpakje gingen maken en daar het geld in zouden stoppen. Ja het is natuurlijk jammer dat je je niet helemaal uit kunt leven met allerlei kleuren en bloemtjes maar hij is uiteindelijk toch wel schattig geworden vind ik.
Ik weet het er zit toch een bloem op maar ik vond dat 1 bloem moest kunnen en helemaal in deze kleur wel.
Dit melkpakje gaat ook mee doen aan een challenge van Double Dutch waar iets nieuws, iets ouds, iets geleends en iets blauws op moet staan. Oud - heb ik het design papier een oude look aan gegeven. Nieuw - mijn design papier(van Stella Rose) en het vogeltje(van Marianne design) is net nieuw gekocht. Geleend - het patroontje heb ik geleend. En iets blauws - het bloemetje en het knijpertje.

Tot m'n volgende blog bericht!



2 opmerkingen:

Tinie zei

Ik vind dat die super gelukt is en bloemen....mannen zijn er dol op:)

Fijne verjaardag en groetjes Tinie

Chantal zei

Wow, wat een leuke challenge, en wat een leuke draai heb je eraan gegeven!

Groetjes,
Chantal