Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

vrijdag 29 april 2011

Een trouwkaart / a Weddingcard

Ik had al een poosje deze kaart klaar maar kon em niet eerder op de site zetten omdat de ontvangster em dan misschien te vroeg zou zien. Nu is ie verstuurd en mag iedereen em dus zien. Ik heb em ook gemaakt voor de challenge van nederlands magnolia waar de opdracht was:" een easelkaart met 4 roosjes, 3 rinestones, 2 lintjes en 1 charm oftwel een bedeltje.
Het design papier is van Marianne design net als de creatables. En het stempeltje is natuurlijk van Magnolia. De nieuwe challenge van nederlands magnolia challengeblog is huwelijk waar ik dus de zelfde kaart voor heb in gestuurd...
Ik vind em weer super leuk geworden en dit is het resultaat.

I had this card done for a while but could not previously place it on the site because the receiver might be too early to see. Now I sent it and so everyone can see it. I have made it too for the challenge of nederlands magnolia where the contract was "an easelkaart with 4 roses, 3 rinestones, 2 ribbons and a charm.
The design paper is from Marianne design even as the creatables. And of course the stamp is from Magnolia.
I think it's a nice card and it became great fun to make and this is the result.

Ik ben weer benieuwd wat de reacties zullen zijn. Laat ze gerust achter.
I'am currious what the reactions will be. Feel free to leave them behind.



6 opmerkingen:

Jopie zei

Hallo Heleen,
Ik vind je kaart erg leuk en heb nog verder op je blog gekeken en vind ze allemaal erg mooi. Ik ben ook volger van je geworden en ik zou het leuk vinden als je ook bij mij eens kwam kijken op m'n blog.
groetjes van jopie

Anke zei

Mooie kaart.
bedankt voor je deelname aan het nl magnolia challenge blog.
groetjes Tessa & Anke

Chantal zei

Prachtig hoor! Echt een mooie trouwkaart!

Groetjes,
Chantal

Anja zei

OOh schitterend zeg.en wat mooi papier.Bedankt voor het meedoen aan ons NMCBlog.
Groetjes Anja

majo zei

Erg mooie kaart zeg . Gr Majo

Anoniem zei

Wat een mooie kaart, heel chique!
Bedankt voor het meedoen aan NMCB
Yvonne