Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 22 oktober 2012

DCZ #34


Hallo lieve allemaal,

Sinds kort ben ik ook designer bij de creatieve zebra en vanaf vandaag mag ik ook 1x in de 2 weken een kaart voor de challenges maken. 
Voor mijn eerste opdracht kreeg ik als thema
"Alles mag maar wel met strikjes/lintjes"
Dat leek mij niet zo heel erg moeilijk dus ben ik aan de slag gegaan. Aangezien de kerst er straks weer aan komt is de keuze van kaart niet zo moeilijk. Het moest dus een kerstkaart worden. Nu heb ik deze keer geprobeerd om een kaart in maar 1 kleur te maken. Ik besloot dat dat de bruine tinten zouden worden. En ik heb mijn nieuwe magnolia stempel hiervoor gebruikt. Ik vind hem toch zo schattig met dat poesje er naast.
Voor het inkleuren heb ik mijn copics gebruikt en dan ook alleen maar de E-nummers. De rand van de spellbinder heb ik bewerkt met distress.
Dit is mijn uiteindelijke kaart geworden.
Het DP is het mooie winter vintage papier van Maya Design.
En verder heb ik oa nog een creatable van MD gebruikt, wat plakparels en natuurlijk nog een mooie strik.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk geworden vinden.
Als je zin en tijd hebt om ook aan deze challenge mee te doen kom dan gezellig langs op DCZ. De challenge loopt tot zondag 28 oktober 22:00 uur.

Ook mag mijn kaartje meedoen met een challenge van 

Tot snel!!!


20 opmerkingen:

Bea zei

Prachtige kaart Heleen, mooie kleuren en goed op elkaar afgestemd......

groetjes Bea.

Dora zei

wow...wat heb je prachtig papier gebruikt. mooie eenheid!
groetjes

Ans Gilbert zei

Hoi heleen,

Wat een mooie kaart heb je gemaakt,alles past perfect bij elkaar...Supermooi.

liefs Ans

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Heleen
Leuk dat je weer meedoet met de Challenge bij Hobbyhome

Groetjes Corrie

Anoniem zei

Een schitterende kaart,mooie details heb je er in verwerkt.Groetjes Joke

Elise zei

Wat een schitterende kaart!! Echt wauw! Heel erg mooi, die bruintinten zo bij elkaar!! En mooi papier!!!
Een genot om naar te kijken!!
Groetjes Elise

jolanda zei

je kaartje ziet er weer prachtig uit

marion zei

Alles past zo mooi bij elkaar, het is een schitterend kaartje geworden, liefs, Marion

Marga50 zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Heleen. Groetjes Marga.

JOKE zei

Wat een prachtige kaart is dit!!! En fijn dat je hem mee laat doen bij onze HH-challenge!!!
Liefs Joke

corryskaart zei

hoi heleen
een prachtige kaart in deze mooie kleuren en veel plezier als dt-lid
groetjes van corry

Anoniem zei

Prachtig kaartje Heleen! Strak afgewerkt!
Groetjes Jacomijn

Glenda de Heide zei

Prachtige kaart.

Veel liefs Glenda

Marilyn zei

I've just found your blog and want to tell you how gorgeous your work is and I am now a follower.
This card is beautiful... love the brown tones with the black.
Who makes the die you've used? That is really nice and I'd like to buy one - it's so delicate and pretty.

Debby Kuster zei

deze kaart is geweldig
helemaal mijn kleuren
Toppie gedaan

Liefs Debby

Anoniem zei

Hi Heleen!

Wat een onwijs mooi kaartje heb je gemaakt!

Groetjes Claudia

Plony zei

Wat een geweldige kaart is dit, super!!!! Fijn dat je weer meedoet aan onze challenge bij het HH-blog.
Liefs Plony.

Hobbyhome zei

Wat een prachtige kaart!
Echt een plaatje hoor...
Groetjes hanneke

Hobbyhome-hobbyartikelen.nl

Tineke van der Linden zei

Schitterend is je kaartje in het bruin!! Wat leuk dat je meedoet bij Hobby Home.
Groetjes Tineke

Liefs Ineke zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij het HobbyHome-blog.

Groetjes Ineke