Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 21 oktober 2012

een andere vorm...

Hallo lieve allemaal,
Het is weer weekend en daarna hebben we nog een week herfstvakantie. Ik zit boordevol met inspiratie. Dat kan maar 1 ding betekenen
Freubelen!!!
Heb de laatste dagen heerlijk rustig aan m'n knutsel tafel gezeten en daar zijn weer leuke dingen uit gekomen. Vandaag laat ik jullie een kaart zien die eens niet doorsnee vierkant of rechthoek is. Dat was namelijk de vraag bij Duymelot.
Het is een kaart in de vorm C geworden en daar heeft Tilda on the roof haar plekje wel gevonden, dus voor deze keer heet ze dan ook Tilda on the C... 
Dit is mijn kaartje geworden. Hij mag meedoen met de uitdaging van 
Duymelot - een andere vorm
Scrapcards challenge blog - alles mag maar geen vierkant of rechthoek

Tot snel!!!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

OH, Heleen wat een schitterend kaartje.Helemaal top.Groetjes Joke

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat is ie leuk.
Groetjes Miranda

Elise zei

Gaaf kaartje, Heleen!! Leuk ontwerp en Tilda is zo leuk en zo mooi in gekleurd!
Fijne vakantie!!
Groetjes Elise

jolanda zei

heel erg mooi gedaan

Lau W zei

Oh such a nice creation !!
xxx

leonenkarin.blogspot.com zei

Leuk gedaan zo'n letter! Ik heb zoiets ook nog op mijn lijstje staan. Leuk gedaan hoor Heleen!
Groetjes, Karin

Neltine zei

Die is leuk!!! Sjeempie ik blijf me verbazen over zoveel creativiteit hier in ons kikkerlandje. Reuzeleuk gedaan.

Bedankt dat je mee hebt gedaan aan onze challenge 'alles mag behalve vierkant of rechthoekig' op ons Scr@p-Cards Challenge-Blog.

Groetjes,
Neltine

Neline zei

Wat prachtig gemaakt zeg!! Heel erg leuk en mooi.
Gezellig dat je meedoet met onze wedstrijd bij Duymelot.
Veel succes!
groetjes
Neline

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Heleen,

wat een grappig mooi kaartje, de C van Christmas .....
Bedankt voor je deelname aan de wedstrijd van Duymelot,

creatief liefs,

Mary