Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

vrijdag 5 oktober 2012

Kerstkaartje

Hallo lieve blogvriendinnen,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met een schets die ik van de week al eerder heb gemaakt maar toch is het weer een heel ander kaartje geworden.  Het is deze keer een kerst kaart en ik denk dat je daar niet genoeg van op voorraad kunt hebben.
Zoals je ziet heb ik mij weer laten verleiden door het aanschaffen van een nieuwe stempel...
Is ie niet schattig???
Tilda en haar katje zijn weer ingekleurd met copics en de randjes heb ik ge-inkt met distress.
De sketch is van Jacky stamps en die vond ik zo leuk dat ik hem  al eerder had gebruikt deze week. Dit is dus ook mijn 2e kaartje die ik daar in ga leveren. Ook mag mijn kaartje meedoen bij GE-WE Hobbychallenge waar de vraag een kerstkaart is.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk geworden vinden en laat gerust een reactie achter ik lees ze met veel plezier!

Tot snel!!!

10 opmerkingen:

marion zei

Wat een prachtig kaartje, liefs, Marion

corryskaart zei

hoi heleen
wat een mooie kerstkaart met die leuke stempel en dat 'warme'papier!!
fijn weekend en groetjes van corry

Anoniem zei

Wat een schitterende kaart en de stempel is zo lief.Zelf kon ik het ook niet weerstaan.Je heb je stempel ook heel mooi ingekleurd.Groetjes Joke

Marga50 zei

Wat een prachtige kerstkaart Heleen. Fijne avond, groetjes Marga.

Elise zei

Schitterende kaart, Heleen!! Supermooie stempel, en je hebt een mooie schets gebruikt!
Fijn weekend!
Groetjes Elise

Wilma zei

Hallo Heleen,
Wat een PRACHTIG kerstkaartje en wat heb je Tilda MOOI gekleurd ☺☺☺.....SUPER. Het is inderdaad een SCHATJE.
Liefs Wilma

jolanda zei

prachtig kaartje.
Het afdrukje is ook erg mooi

Chantal zei

Het is idd een superleuke sketch! En deze stempel is ook zoooo lief! Superleuke kerstkaart heb je ervan gemaakt!
Groetjes,
Chantal

Mandy's Magnolia cards zei

wat een prachtig kerstkaartje!
Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Ge-We. we zien je graag de volgende keer weer terug :)
Lieve groetjes, Mandy

Yvonne zei

WAt een mooie kerstkaart!
Bedankt voor het meedoen met onze Ge-We Challenge.
Groetjeszz,
Yvonne