Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 27 oktober 2012

snelle kaartjes

Hallo lieve blogdinnen,
We hebben hier in het noorden herfst vakantie en ik dacht dus dat ik dan lekker veel aan de knutsel zou kunnen.....
Nou niet dus!!! We hebben hier een drukke maar leuke week achter de rug. Elke dag was er wel wat. Of we gingen ergens op bezoek, of er kwamen mensen hier. Gisteren hadden we dan ook nog eens het slachtfeest. Ja niet dat ik meteen een lam ben gaan slachten hoor!!!
Maar ja dan loopt zo'n dag toch weer even anders dan normaal. Eerst loopt visite in en uit en toen zijn we nog naar goede kennissen geweest in Groningen. En vandaag nog weer op verjaardag visite geweest bij mijn tante-zeggertje. Dus kortom eigenlijk geen tijd gehad om lekker te freubelen...

Maar toch wil ik jullie even iets laten zien, want ik heb niet helemaal stil gezeten maar heb een paar snelle kaartjes gemaakt.
Een poosje terug was ik namelijk bij de duif hier in Leeuwarden en daar was Diny Sprakel op bezoek. Ze gaf daar een super gave demonstratie met pan pastel. Ik wist eigenlijk eerst niet wat ik van die pan pastel moest denken maar toen ik Diny zo bezig zag... toen wist ik het wel! Die pan pastel zijn erg gaaf!!!
Diny heeft ook nog een kaartje voor mij gemaakt en dat is de kaart rechts onder. Nu heb ik zelf nog geen pan pastel dus ben ik hier een beetje Diny haar techniek na gaan maken met mijn distress, en dat is ook erg leuk geworden vind ik zelf.

Dus vandaag even geen kaart voor een challenge maar gewoon even om iets leuks te laten zien aan jullie. Ik ben wel benieuwd wat jullie hier van vinden en wat jullie ook van die pan pastel vinden.

Tot snel!!!

6 opmerkingen:

Elise zei

Supermooie kaartjes zijn het, Heleen!
Fijne zondag en tot maandag!
Greetz Elise

Liesbeth zei

Mooi gemaakt hoor Heleen, leuk experimentje met de distress, gr. Liesbeth

Ans Gilbert zei

Hoi Heleen
Wat leuk..iedereen die de Pan Pastel demonstraties heeft gezien is heel enthousiast..het kaartje van Diny is mooi..maar die van jouw mogen er ook zijn..wij hadden ook herfstvakantie en dan staat het knutselen ook op een lager peil..

Nog een fijn weekend, groetjes Ans

Marilyn zei

These are really pretty. I love the bits of different colours.

corryskaart zei

hoi heleen
zie zoveel over de panpastels en weet niet wat je ermee kan doen maar dat betekent als je eraan begint moet je weer zoveel uitgeven om wat kleuren te krijgen:-)) en nu zie ik bij jou prachtige kaart dat het ook op deze manier kan!SUPERMOOI!!
groetjes van corry

Mieke zei

Whaw, heel mooi gedaan!!