Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 21 oktober 2012

Een kerstbeer...

Lieve blogdinnen,

Ik zei het net al, ik zit boordevol met ideeën  Ik kan dan 's avonds ook bijna niet bij m'n knutsel tafel vandaan komen. Daar is vandaag dan ook weer een super leuk kaartje uit gekomen. Bij Webshop Anma Creatief hebben ze namelijk een leuke uitdaging waar je een of meer beren op moet verwerken. Nu heb ik natuurlijk de 2 schattige beertjes Cozy en Coco van Magnolia(kon ze niet laten liggen...) en ik heb deze keer Coco gebruikt. Natuurlijk is het weer een kerstkaart geworden want die heb ik strak in grote aantallen nodig... 
Ik heb voor mijn kaart het mooie dp papier van Maja Design en de Action gebruikt.

Mijn kaart mag meedoen aan de uitdagingen van 
GeWe Hobby - kerst
Peppercus design - Alles geht
Digital tuesday - Warm and fuzzy

Ik ben natuurlijk weer reuze benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Laat gerust een reactie achter ik vind het super om ze te mogen lezen.

Tot snel!!!


16 opmerkingen:

Bea zei

Leuke kaart Heleen, komt goed uit dat het nu herfstvakantie is, kun je al je inspiratie kwijt in het freubelen...

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Heleen,
Wat heb je een prachtig kerstkaartje gemaakt, mooi papier, lief stempeltje..leuke bloemen etc.. kortom..prachtig..

Liefs Ans

Marjan zei

Superleuke kaartjes weer Heleen.

Groetjes, Marjan

Elise zei

Wat een supermooie kaart heb je gemaakt!! Toevallig heb ik dit beertje ook gebruikt op mn kaart die nu op mn blog staat....Jij hebt em ook prachtig gekleurd! En mooi papier!!
Freubelse deze week!!
Groetjes Elise

Marga50 zei

Hoi Hellen, supermooie kaart heb je weer gemaakt met hele mooie kleuren. Groetjes Marga.

Peppercus Design zei

Ein ganz tolles Werk hast du da gezaubert, klasse gemacht.

Vielen Dank für die Teilnahme an der Peppercus Challenge.

Liebe Grüße!

Gabi

Tina zei

Ein zauberhaftes Werk. Wunderschön gestaltet.
Vielen Dank für die Teilnahme an der Peppercus-Challenge.
LG Tina

jolanda zei

prachtig kaartje

LottesCards zei

Wat een prachtige kaart! En die beer is zo lief hé? Mooi gekleurd!

Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief,

liefs Lotte

Helen zei

wat een prachtig kaartje. Dat beertje is inderdaad superlief. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Adriana zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt met dat schattige beertje!
Dank-je-wel voor het meedoen met de BERENchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana

Dreja zei

Eine ganz tolle Karte.
Vielen Dank für die Teilnahme an der Peppercus-Challenge.

LG Dreja

Yvonne zei

Wat een mooie kerstkaart.
Helaas mag je maar met 1 kaart meedoen met de Ge-We Challenge...dus om niet gediskwalificeerd te worden, moet je er eentje verwijderen.
Groetjeszz,
Yvonne

Marlies zei

Een mooie vrolijke kerstkaart! Ook een schattige beertje! Bedankt voor het meedoen met ATSC, groetjes, Marlies

Anne-Marije zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt! Het beertje is zo lief...
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.
xxx Anne-Marije

Anoniem zei

It ist really a beautiful card... and thanks so much for joining the Peppercus Challenge!!!

Best regards

Marina