Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

vrijdag 12 oktober 2012

Weer een kerstkaartje

Hallo lieve allemaal,

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten op mijn blog. Ik hoop dat mijn kaartjes een beetje ter inspiratie zullen dienen voor jullie.
Dan wil ik ook iedereen nog maar weer eens ontzettend bedanken voor alle lieve reacties die ik elke keer weer mag ontvangen. Ik lees ze echt met veel plezier!

Vandaag deed het hier niet anders dan regenen en dus was de keuze om lekker aan de freubel te gaan niet zo heel moeilijk. Ik heb dan ook weer een heel leuk kaartje gemaakt die ik jullie met veel plezier ga laten zien.
Ik heb mijn kaart zo veel mogelijk in 1 kleur gehouden en dat was dan ook de vraag bij hobbyhome hobbyartikelen. En dat wordt toch wel super gaaf moet ik zeggen.
Ik heb een nieuwe stempel van de herfst collectie van magnolia gebruikt en die zijn echt gaaf!!!
Ik heb de stempel ingekleurd met copics.
En zoals hieronder is mijn kaart geworden.
Mijn kaart mag meedoen aan de volgende challenges:
EHI - kerst

Tot mijn volgende blogpost!!!

19 opmerkingen:

Anoniem zei

OOH Heleen wat een schitterende kaart heb je gemaakt .Vind deze kaart heel mooi zeker in de blauwe kleuren.Groetjes Joke

Elise zei

Supergave kerstkaart, Heleen!! Heel erg mooi zo in het blauw!! En Edwin is ook zo leuk geworden!
Fijn weekend!
Groetjes Elise

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig leuk kerstkaartje, heel mooi! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

Plony zei

Wat een schatje is dit!!!!! Heel mooi gedaan en het stempeltje is ook superlief!
Dankjewel voor je bijdrage aan de challenge op het HH-blog en graag tot een volgende keer.
Lieve groetjes, Plony.

corryskaart zei

hoi heleen
wat een geweldige kerstkaart heb je gemaakt,heel mooi met alle leuke en mooie details!
groetjes van corry

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Heleen, schitterend die kleuren.

vergeet a.u.b niet het HH challenge logo te plaatsen op je blog. Zie Spelregels op het HH blog.

Groetjes Corrie

Tineke van der Linden zei

Wat een prachtige kaart!
Bedankt voor het meedoen bij Hobby Home.
Groetjes Tineke

Marcella zei

Wat een mooie kerstkaart
Prachtig in deze kleur .
Gezellig dat je meedoet met de Challenge van EHI
Groetjes marcella

jolanda zei

prachtig kaartje in leuke kleur

Ans Gilbert zei

Hallo Heleen,
Wat een lief kaartje heb je gemaakt, mooi ingekleurd en..prachtig in die blauwe kleuren.. MOOI..

groetjes Ans

Sissel zei

A lovely card! Love the colors! :)

inge zei

Wat een schitterende kaart Heleen, gave stempel heb je gebruikt.

Groetjes Inge

Anoniem zei

Hi Heleen!
Wat een leuk kaartje.

Groetjes claudia
Mede DT-Lid DCZ

Anoniem zei

Hoi Heleen,
Allereerst wat een prachtige kaart! En wat leuk dat je ons DT team komt versterken bij de Creatieve Zebra!
Ben ook gelijk je volger geworden!
Groetjes Jacomijn

Miranda Slagboom-de Groot zei

Oh die is leuk.
Groetjes Miranda
mede DTlid De Creatieve Zebra

Karin zei

Wat een prachtig kaartje, mooi papier! Groetjes Karin

Marga50 zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

Yvonne zei

Wat een mooie kerstkaart zeg!
Bedankt voor het meedoen met onze Ge-We Challenge.
Groetjeszz,
Yvonne

Liefs Ineke zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij het HobbyHome-blog.

Groetjes Ineke