Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 6 oktober 2012

Herfst... NKU 28


Hoi allemaal,

Vandaag lat ik jullie een nieuwe kaart zien voor uitdaging 28 van NKU! Natuurlijk hebben we weer een super leuke sketch, die dit keer gemaakt is door Marianne. 
Je mag de schets niet spiegelen of draaien!
Maar we hebben er ook weer een thema aan verbonden en dat is dit keer
"Herfst"
Dit is mijn voorbeeld kaart

Wat heb ik voor mijn kaart gebruikt:
bazzill cardstock in 2 bruine tinten
dp van de Action
vogelverschrikker Tilda
copics
enkele ronde creatables
plakpareltjes (Action)
herfst blaadjes (Xenos)
een zelf gemaakte tekst (met distress bewerkt)

Lijkt het je nu ook leuk om met onze uitdaging mee te doen kom dan gezellig langs op NKU.
Denk wel even aan de Nederlandse tekst want we zijn niet voor niets een Nederlandse kaarten blog!

Tot snel!!!

10 opmerkingen:

hennie zei

Heleen, dit is een leuk kaartje, je kerstkaartje ook!
Maar die kaarsen met die engeltjes erop.
Geweldig dat ze weer op mogen knappen, wat een wonder!
Lieve groetjes hennie.

Marga50 zei

Wauwwwww wat een prachtige kaart Heleen en wat een leuke digi. Fijn weekend,groetjes Marga.

Elise zei

Supermooie kaart heb je weer gemaakt!!
Fijn weekend!
Groetjes Elise

Liesbeth zei

Wat een mooi geheel Heleen, mooie kleurcombinatie ook.
groetjes Liesbeth

CreaSjouk zei

Mooie herfstkaart!
Groetjes Sjoukje

jolanda zei

je kaartje ziet er weer super uit.

Jolanda zei

wat een enige kaart heleen! deze tilda blijft zo leuk:0)
grtz Jolanda

Marianne zei

Je hebt een mooi kaartje gemaakt Heleen.
Liefs, Marianne

inge zei

Wat een mooie kaart Heleen, prachtige kleurcombi. Ik hoop dat het met je nichtjes gauw wat beter gaat.

Groetjes Inge

Glenda de Heide zei

Prachtig kaartje, Heleen.

Ik ben ook volger geworden van jouw blog.

Veel liefs Glenda
Mede DT-lid DCZ