Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 3 oktober 2012

Hallo lieve allemaal,

Vandaag ga ik jullie iets laten zien waar ik lang over na heb moeten denken of ik het jullie zou laten zien.
Ik geloof dat ik weer aardig cryptisch bezig ben he...
Ik zal het uitleggen.
Ik heb jullie laatst verteld dat de 2-ling van mijn tante/zeggertje in het ziekenhuis in Groningen liggen. Ze liggen er inmiddels alweer meer dan een maand. Maar vandaag kwam dan toch de dag dat ze de beademing eraf gingen halen. Dat was echt een heel spannend moment want je kunt je voorstellen als een baby meer dan een maand niet zelf heeft hoeven ademen dan is het maar de vraag of ze het weer uit zich zelf gaan doen.
Maar gelukkig ze ademen weer zelf!
Nu heb ik laatst naar aanleiding van de tutorial van Sieta op NKU 2 kaarsen gemaakt. Met de foto´s van de kindertjes erop. Ze zijn zo mooi geworden.... en nu het toch iets beter lijkt te gaan met ze durf ik ze jullie te laten zien.


Ik hoop dat jullie ze net zo mooi vinden als wij dat vinden.

Sieta nogmaals bedankt voor de super duidelijke uitleg!!!

Tot snel!

8 opmerkingen:

Liesbeth zei

Wat zijn ze mooi Heleen, en wat fijn dat het zelf gaan ademen goed is gegaan, snap dat jullie er met z'n allen naar uitgekeken hebben maar ook vol spanning, hoop dat het ergste nu achter de rug is, wat zullen de ouders hier blij mee zijn.
groetjes Liesbeth

marion zei

Wauw wat prachtig ! Liefs, Marion

Bea zei

Heel goed gelukt Heleen, fijn dat het goed gegaan is met het zelf ademen van de tweeling, hopelijk sterken ze spoedig aan en mogen ze naar hun papa en mama...

groetjes Bea.

Anoniem zei

De kaarsen zijn schitterend en wat fijn dat ze nu zelf kunnen ademen.Dat is toch een hele spannende tijd.Groetjes Joke

Jolanda zei

ze zijn prachtig Heleen:0)
fijn dat het al wat beter met deze schatjes gaat!!
grtz Jolanda

Marjan zei

Je kaarsen zijn schitterend Heleen !! Echt heel mooi gemaakt.
Fijn dat het wat beter gaat met de meisjes.

Groetjes, Marjan

Chantal zei

Wat mooi Heleen! En fijn dat het goed gaat zonder beademing!
Groetjes,
Chantal

Debby Kuster zei

wat prachtig, ik ben er gewoon sprakeloos van. kippenvel moment....... daar zullen de ouders erg blij mee zijn.

liefs Debby