Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 21 januari 2012

Dikke knuffels

Hallo allemaal,
Vandaag is de nieuwe challenge bij de Nederlandse kaarten uitdagingen weer van start gegaan. Dit keer heb ik de sketch bedacht. Dus hebben jullie zin en tijd, kom dan gezellig bij ons langs!
Zelf heb ik er een kaart van gemaakt waar een stuk van af gesneden is en je dus op de achterkant ook design papier ziet. Klinkt geloof ik een beetje ingewikkeld.... Nou ja kijk zelf maar

Het design papier is van Authentique. De stempel is de cuddling twins van magnolia en ik heb het tweetal ingekleurd met copics.
Verder heb ik nog wat leuke bloemen, stampers een parel-kraal, 2swirls en wat blaadjes toegevoegd.
Zelf vind ik em erg leuk geworden maar ben ook weer benieuwd wat jullie ervan vinden.


Image and video hosting by TinyPic

6 opmerkingen:

Plony zei

Prachtig zeg, heel mooi bedacht en ook uitgevoerd!! Knap hoor!
Groetjes,Plony

Jolanda zei

prachtig Heleen . . .het was ook een leuke schets om mee te werken . .

Elise zei

Hij is supermooi geworden, Heleen! Het was ook een erg leuke schets, met vele mogelijkheden!
Groetjes Elise

Marianne zei

Hij is prachtig geworden je kaartje.
En de sketch is ook erg mooi, was leuk om te doen.
Groetjes Marianne

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi Heleen,

Wat een leuke vorm van een kaart heb je gemaakt! En wat een heerlijk stel hé, ik ze fantastisch!

Groetjes, Karin

Rachel zei

Wat een leuke sketch Heleen, ik heb er een kaartje mee gemaakt. Zal hem zeker nog vaker gebruiken!
Jouw kaartje is ook prachtig, leuk zo die voorkant!
Groetjes Rachel