Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 18 januari 2012

piraatje


Hallo allemaal. 
Allereerst wil ik de nieuwe volgers welkom heten. Ik hoop dat ik een beetje een inspiratiebron voor jullie kan zijn.
Dan nu mijn kaart. Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien die ik gemaakt heb met de leuke sketch van Just magnolia. Ik heb em gemaakt in piraten stijl en daarvoor heb ik wit cardstock genomen. Daarop heb ik het design papier van Maja design gebruikt. De stempel is pirate Tilda en ik heb haar ingekleurd met copics. Ook heb ik nog een andere stempel van magnolia gebruikt en die heb ik losgeknipt zodat Tilda mooi op het tonnetje kon zitten. Verder heb ik een mooie bloem met een mal van crealies gemaakt en wat houten sneeuwvlokken (Xenos)  en glimmende strassteentjes maken de kaart af.

Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.

Mijn kaart doet mee aan
Just magnolia - sketch
Ge-We Hobby - vierkante kaart
Sweet stampin challenge blog - glitter and bling

Image and video hosting by TinyPic


11 opmerkingen:

Tinie zei

Wowww wat een prachtig geheel, super stoer!!

Groetjes Tinie

Helen zei

wat een ontzettend leuke kaart.

Unknown zei

Wat een leuke piratenkaart !!

Bedankt voor het meedoen bij de Ge-We hobbychallenge !!

Groetjes Janet

Marianne zei

Hij is helemaal te gek Heleen.
Groetjes Marianne

Gemma zei

stoer kaartje hoor! Groetjes Gemma

sara zei

great card love the colours you used thanks so much for joining us at just magnolia this week
hugs sara x

Plony zei

Prachtige kaart hoor, stoer en lief tegelijk.
Groetjes,Plony

mixamatoasties zei

Lovely card.

Thanks for joining in at Sweet Stampin'

Susan x

Chantal zei

Heel leuk, hoe ze daar op de verkleedkist zit!
Groetjes,
Chantal

Unknown zei

This is so fun, I love the layout and adorable Tilda image. Thank you for joining us at Sweet Stampin this week xx

Marjan van der Wiel zei

Wat een schattig kaartje. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
Liefs, Marjan