Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 7 januari 2012

Gelukkige verjaardag


Hallo lieve volgers en bloggers die eens een kijkje komen nemen. Allereerst wil ik jullie toch eens even bedanken voor alle lieve reacties die jullie elke keer weer achter laten.
Dan nu mijn kaart.
Vandaag start de 10e uitdaging bij Nederlands kaarten uitdagingen blog alweer en dit keer hebben we een prachtige sketch van Marianne.
Ik heb kraft en bruin cardstock van bazzill gebruikt. Het design papier is van Bobunny. Tilda heb ik ingekleurd met copics.Verder heb ik nog een spellbinder, takjes van Crealies en wat bloemen erop verwerkt.
En dan is dit mijn bijdrage voor deze uitdaging. 
Heb je tijd en zin kom dan allemaal gezellig langs op de Nederlandse Kaarten Uitdgagingen blog en doe mee met deze leuke wedstrijd. Er zijn weer leuke prijzen te winnen!

Image and video hosting by TinyPic

6 opmerkingen:

Plony zei

Schattiggggggg en ik vind de kleurencombi ook héél mooi!!
Groetjes Plony.

Tinie zei

Wat een super leuke sketch en je hebt er een geweldige mooie kaart mee gemaakt!! Prachtig geheel!!!

Groetjes Tinie

Chantal zei

Wat een mooie uitwerking Heleen! Ik vind de sketch op zich ook heel leuk, dus ik ga eens even kijken of ik de tijd ervoor kan vinden!

Groetjes,
Chantal

Elise zei

Prachtige kaart!! Mooie kleuren combi!
Groetjes Elise

Marianne zei

Je kaartje is prachtig geworden Heleen.
Groetjes Marianne

leonenkarin.blogspot.com zei

Tjee jij bent lekker op dreef met je kaartjes! Leuk hoor! En wat een heerlijke Tilda; daar word ik echt helemaal vrolijk van!

Groetjes, Karin