Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 22 januari 2012

Kalender

Hallo lieve bloggers,
Dit is mijn 2e project post voor vandaag want ik heb ook nog iets afgemaakt voor een aantal challenges. Het is een kalender en wat te doen lijst. Dat is weer eens wat anders dan een "gewone"kaart. Hij is gemaakt op A4 formaat van grijs en roze cardstock. Het design papier is van de trekpleister. De stempels zijn the window en shopping Tilda van magnolia en die heb ik weer ingekleurd met copics en het jurkje is met de flexmarkers gekleurd. Verder heb ik eyelets gebruikt waar ik een stukje touw door heb gedaan om hem op te hangen. En natuurlijk bloemen en wat takjes en een sierhoekje gemaakt met een creatable van MD.


Dit is em geworden en hij mag meedoen aan de volgende challenges.
Duo challenge - calendar and what to do list
Just magnolia - add a door or window
Stamps and fun - roze en grijs
Simply magnolia - anything but a card

Image and video hosting by TinyPic

9 opmerkingen:

Elise zei

En deze is ook weer prachtig geworden! Leuk dat je meedoet met de Duo Challenge!
Groetjes Elise

Tinie zei

Wat ontzettend mooi!! Prachtig geheel!!! Wat knap dat je zoveel challenges in 1 hebt!!

Groetjes Tinie

Angela zei

Wat een leuke to do list!!! Echt helemaal geweldig!!!
xxAngela

Chantal zei

Wow, Heleen, wat ben je de afgelopen dagen actief geweest :) prachtige kaarten (die blauwe met tilda en edwin vind ik helemaal super) en dan ook nog dit mooie project! Super!
Groetjes Chantal

Marrie zei

Hallo Heleen,

Wat een leuke creatie heb je gemaakt.

Groetjes Marrie

Bella´s Bastelecke zei

so beautiful card….. love the combo and cute image....thank you for joing us at SFC......

Hugs
Bella

Judith Slegers zei

Hoi Heleen, ik vind je kaart heel erg mooi! mooi strak afgewerkt!
Groeten Judith

inge zei

Wat een leuk idee en je hebt het schitterend uitgewerkt. Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

Groetjes Inge

Lins zei

Hoi Heleen,

wat een prachtige kalender/to do-lijst. Schitterend idee en je hebt Tilda super mooi ingekleurd!

Fijn dat je meedoet met de challenge bij simply magnolia.

Groetjes en fijn weekend,

Lins ;)