Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

donderdag 5 januari 2012

Kiekeboe baby


Hallo, daar ben ik weer met een nieuwe kaart. Het gaat de laatste tijd lekker, heb veel tijd zo in de vakantie en inspiratie in overvloed.
Vandaag laat ik jullie een geboorte kaart zien, die mee mag doen aan 3 challenges.
Als eerst heb ik gebruik gemaakt van de prachtige sketch van Luzifi's creative world. Ik heb het design papier van Bobunny gebruikt en heb alles ge-inkt met distress. De stempel is sleeping baby Tilda van de cozy family collection uit 2010 en ik heb haar ingekleurd met. je raad het al, copics!
Haar vleugeltjes heb ik versierd met wat stickels. Dan nog een leuke tekst erbij,wat strass steentjes en natuurlijk niet te vergeten een mooi bloemen randje.
Mijn kaart doet mee aan de challenges bij:
Luzifi's creative world - sketch en een kaart van 13,5 x 13,5
Dutch magnolia lovers - geboortekaart met bling en stempel van tenminste 1 jaar oud
Elke kaart een feestje - geboortekaart
Ge-We-Hobby - vierkante kaart
Ben natuurlijk weer benieuwd naar jullie reacties, die ik altijd heel erg graag lees!


Image and video hosting by TinyPic

14 opmerkingen:

Helen zei

wat een lief kaartje.

Tinie zei

Wat een beauty van een kaart Heleen, hij is helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

Jolanda zei

Wat een prachtig kaartje Heleen . . . en zo'n lieve stempel

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Schattig kaartje.

Elise zei

Prachtige kaart, Heleen! Ik ben toevallig met het zelfde stempeltje bezig geweest..hihi.. Mooi papier trouwens!
Groetjes Elise

Ballie (Bennarda) zei

Hoi Heleen
Wat een ontzettend lief kaartje en de kleuren zijn toppie.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Marianne zei

Ik vind je kaartje helemaal te gek.
Groetjes Marianne

Christa zei

Hoi Heleen , ik vind het een schattig kaartje !! Mooie warme kleuren heb je gebruikt. Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

Tinie zei

Kaartje is erg leuk geworden!! 'n Leuke tekst en een superlieve digi!
Bedankt voor het meedoen met de uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
groetjes Tinie

Thea Wildeman zei

Hallo Heleen,
Mijn complimenten voor je prachtige kaart en wat leuk dat je mee doet met de challenge van ge-we.
Ik wens je heel veel succes.
groetjes Thea

marja zei

Wat een schattig kaartje!!
Leuk dat je mee doet met Elke Kaart Een Feestje.

Lieve groetjes Marja.

Chantal zei

Nou Heleen, je bent inderdaad heel goed bezig! Wat een schitterende geboortekaart is dit!

Groetjes,
Chantal

Lotte zei

Wat een schat van een kaart. Heel mooi gemaakt.
Groetjes Lotte

Renata van Miltenburg zei

Dit is toch wel het favoriete stempeltje onder de deelnemers :) 't Is ook een schatje en ze doet het erg goed op jouw kaartje met de mooie papiertjes en met die grappige tekst.

Super dat je mee doet met elke Kaart een Feestje!

Warme groet, Renata