Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 3 januari 2012

Licht in de duisternis...

Hallo lieve bloggers,

Vandaag heb ik tijdens de storm weer heerlijk in mijn knutsel hoek gezeten. Ik had namelijk een super gaaf idee gezien... Een schemerlamp.

Ik heb dit keer eens geen gebruik gemaakt van Tilda zoals je ziet. En eens niet hoeven kleuren.
Ik heb gebruik gemaakt van het design papier van Authentique. Wat een prachtig papier is dat zeg!
Een mooi stukje kant als randje. Een creatable van MD waar je het lichtje doorheen kunt zien, en een spelbinder waar ik de tekst op heb gestempeld.
Verder nog wat leuke bloemetjes, stampertjes en takjes toegevoegd. En een lintje met een kraaltje gebruikt als trekkoordje.
En zo ziet ie eruit als het lichtje brand!

Ook mag mijn creatie nog meedoen aan de challenge van
Anmacreatief waar ze graag bloemen willen zien.
en
Duymelot waar onderstaande foto de inspiratie was en daar vind ik mijn schemerlamp perfect in passen. 
Zo tot de volgende blog maar weer!

Image and video hosting by TinyPic

15 opmerkingen:

Judith Slegers zei

wauw wat leuk gedaan Heleen!
ja lekker binnen zitten is nu leuk!
Groeten Judith

Tineke zei

Wauw wat een mooie schemerlamp Heleen, leuk dat je met de challenge van Duymelot meedoet!

Groetjes Tineke

Tinie zei

Wat een geweldig idee!!! Hij is echt helemaal geweldig, mooi papier ook!!

Groetjes Tinie

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Echt enig!

Helen zei

wat een leuke creatie heb je gemaakt. Bedankt dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

LottesCards zei

Wat geweldig leuk zo'n schemerlamp.
Echt een leuk idee!

Gezellig dat je nog eens meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

Plony zei

Oooooohhhhh GEWELDIGGGGGGG, die is gaaf zeg. Super!!!!!
Groetjes Plony

Marianne zei

Ik vind hem keigaaf Heleen.
Prachtig.
groetjes MArianne

Gea zei

poe hee die is hartstikke mooi!
Wat een leuk idee ook
groetjes gea

Chantal zei

Superleuk idee zeg en de uitvoering vind ik ook super!

Groetjes,
Chantal

Anne-Marije zei

Oh wat een originele creatie!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije

Angela zei

WOW Heleen wat een schattige lampje en mooi papier ook.

Groetjes Angela

Crealin zei

Hoi Heleen,

wat een leuk schemerlampje is dit geworden!

Fijn dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief.

Groetjes,

Lins

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Leuke lamp, grappig idee.
Bedankt voor het meedoen aan de Duymelot challenge en graag tot de volgende keer,

Mary

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Leuke lamp, grappig idee.
Bedankt voor het meedoen aan de Duymelot challenge en graag tot de volgende keer,

Mary