Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 11 januari 2012

Fijne B-day


Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een leuke kaart. Vandaag laat ik een kaart zien die ik zonder design papier moest maken voor de challenge van it's a magnolia challenge blog. Lastig, uitdagend maar vooral ook erg leuk om te doen.
Ik heb de sketch van sweet sketch wednesday gebruikt en voor crafty creations moest er iets nieuws op verwerkt worden en dat zijn mijn bloemetjes die ik pas geleden heb gekocht en het foam van de letters B-day. Die heb ik uitgesneden met mijn slice Elite.
Ik heb celebration Tilda van de sweet crazy love collectie gebruikt (is trouwens ook nieuw) en heb haar ingekleurd met copics. Dit keer heb ik op het perfect blending papier van Nicole Verkooijen gestempeld en ik ben er super blij mee dat ik dat gekocht heb. Wat kleurt dat prettig zeg!
Hier nog even een close-up van mijn nieuwe bloemetjes.
En dan ziet mijn kaart er zo uit.
Deze kaart mag meedoen bij
It's a magnolia challenge blog - zonder design papier
Anything goes - anything goes
Crafty creations - something new




Image and video hosting by TinyPic

17 opmerkingen:

Elise zei

Wat een prachtige kaart! Knap gedaan zo zonder dessinpapier! En wat een gave stempel!
Groetjes Elise

Arlana 11426 zei

What a sweet card. Love how you colored your image and such fun papers. Arlana@SSW!!!

Tinie zei

Wat een geweldige kaart, heel goed gelukt zo zonder design papier!!!

Groetjes Tinie

Kathie zei

Hi Helen love your card this is such a sweet image of Tilda. Love your colours and embellishments. Great job and thanks for sharing your card with us at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
Kathie SSW-DT

Helen zei

wat een leuk kaartje

Heide zei

what a fun happy card! Great flowers and super coloring. So glad you could join us at Sweet Sketch Wednesdays.
Hugs, Heide SSW-DT

Plony zei

Geweldige kaart, heel mooi gedaan. Ik zie zulke prachtige voorbij komen, ik wil me er ook nog aan gaan wagen.
Groetjes,Plony

Marianne zei

Je kaart is weer prachtig Heleen.
Groetjes Marianne

mulberry station zei

Ohhh, she is such a cutie. I love your image and fun papers. Thanks for joining us.
nancy SSW-DT

sweetbloominscraps zei

Sweet Birthday card! Love the pink and red combo! Thanks for joining us at SSW!
Judi SSW DT

Linda Anderson zei

Such a sweetie of a birthday card! Love your darling Tilda too. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday.

Linda

Steph zei

So cute! Love the layout and colours! Thanks for joining us at Anything Goes this week, hope to see you again soon! x

Karin zei

Wat een leuk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de challenge IAMC.

Chantal zei

Dat lijkt me nog best moeilijk, zo zonder designpapier, maar het is je hartstikke goed gelukt!

Groetjes,
Chantal

Jeannie zei

What a pretty and happy birthday card! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

Peace & Luv,
Jeannie

Patti P. zei

So adorable!! Love the way you have placed her on your die cut and the sentiment at the bottom....http://colouringwithinthelines.blogspot.com/2012/01/turn-your-eyes.html#comment-form

mandy zei

mooi iamc mandy