Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 28 januari 2012

Season greetings

Hoi allemaal,
Vandaag had ik weer even tijd voor een leuke kaart. Ook waren er weer een aantal gave challenges waar ik aan mee wilde doen en die heb ik weer met elkaar gecombineerd.
Onderstaande sketch heb ik gebruikt en die is van Just magnloia 
Welke matrialen heb ik gebruikt
bazzill cardstock
design papier van de action
stempel (skiing Tilda)
flexmarkers (C555 - M128 - M555), copics
3D sneeuw
houten sneeuwvlokjes (Xenos)
bloemenkant
digitale tekst (zelf gemaakt)
strassteentjes

En mijn kaart mag aan de volgende challenges meedoen
Just magnolia - sketch
EKEF - Flexmarker palet
Digital tuesday - anything goes

Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden. Tot de volgende post!
Image and video hosting by TinyPic

13 opmerkingen:

Unknown zei

That is super cute!

Watermark Blog Candy

Tinie zei

Prachtig Heleen, super mooie kleuren ook gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Marianne zei

Heel leuk kaartje heb je gemaakt Heleen.
Groetjes Marianne

Shelley zei

A lovely card. Love your DP and Tilda is coloured so well. hugs Shelley

Angela zei

Hoi Heleen

Schitterende kaart. prachtige kleuren, leuke stempel en weer mooi versiert.

Groetjes Angela

Sissel zei

Lovely, colorful card! Beautiful Tildamotive. I have never seen that one before.
:-)

Peggy zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt.
Bedankt dat je meedoet aan de challenge bij EKEF.

Groetjes,
Peggy

Bernadet zei

Prachtige kaart Heleen. Prachtige kleurencombi ook.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

Plony zei

Heel lief kaartje en wat een leuke stempel heb je gebruikt, die heb ik nog nooit gezien. Supers!!!!
Grts.Plony

Gretha zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Heleen en een mooie kleurencombi.
Hartstikke leuk dat je meedoet met de challenge bij EKEF.
Groetjes Gretha

Chantal zei

Superleuk geworden Heleen! Mooi papier!
Groetjes,
Chantal

Liefs Ineke zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Dank je wel voor je deelname aan IAMC.

Groetjes van Ineke

PatriciaKleijn zei

mooi kaartje hoor

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Liefs Patricia