Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 1 januari 2012

Gelukkig nieuw jaar!!!

Allereerst wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond en vooral zeer creatief 2012 toewensen.
Ik hoop dat oudejaarsavond voor iedereen een leuke en geslaagde avond is geweest. Voor ons in elk geval wel. Het was super gezellig en de kinderen hebben nog wat sterretjes mogen branden, en wat het belangrijkste is... alle vingers zitten er nog aan!!!

First of all I want to wish everyone a verry happy, healty and creative new year!
I hope last night was a pleasant night. For us it was. It was realy fun and the kids could burn some little stars, and what the most importend is... We kept all the fingers!!!

Dan nu de nieuwe challenge van Stamptacular sunday die vandaag alweer van start gaat. De eerste van het jaar en het thema voor deze week is...

Well now the new challenge of Stamptacular sunday wich started today. The first of this year and the theme for this week is...

"Doilies Make The World Go Around"

Dit keer moet je een kaart of andere creatie maken waar in elk geval 1 doilie op zit.

This time you have to create something with at least 1 doilie.

Ook ik heb weer geprobeerd om er een mooie creatie van te maken en heb dit keer gekozen om het in de blauw/wit tinten te houden. Dat vind ik toch zo mooi!

Also this time I tried to make a nice creation and this time I chose to keep it in bue/white. I do like that so much!
Ik heb wit linnen cardstock gekozen en het design papier is van Maja design. De stempel is sailor Tilda on a rope ladder en ik heb haar ingekleurd met copics. Verder heb ik geprobeerd om een leuke bloemen rand eromheen te maken en vind zelf dat de kaart erg goed gelukt is.

I chose white linen cardstock and the design paper is from Maja design. The stamp is sailor Tilda on a rope ladder and I colored her with copics. Further I've tried to create a nice edge of flowers and I think this card is well done.
Ook mag mijn kaart nog meedoen aan de challenge van 

My card can also play in the cahllenge from

AnMaCreatief - bloemen is.
Anything goes - Blue and one other color

Ik ben weer super benieuwd wat jullie ervan vinden! 

I am very curious what you think of it!

Image and video hosting by TinyPic

12 opmerkingen:

Angela zei

Hallo Heleen

Ik wens je ook een heel gelukkig 2012 toe.

En je kaart ook bewonderd is weer schitterend.

Groetjes Angela

Bea zei

Ik wens je een heel gelukkig, gezond en creatief jaar toe Heleen, ook aan man en kinderen. Je kaart vind ik erg mooi geworden.

groetjes Bea.

Judith Slegers zei

Wauw Heleen, hij is prachtig geworden!
mooie bloemen en heel mooi ingekleurd.
Groeten Judith

Helen zei

De beste wensen voor een creatief 2012.
Wat een mooi kaartje is dit geworden, een goed begin van 2012 hoor. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Marianne zei

HAij is prachtig Heleen en voor jou ook de beste wensen.
Groetjes Marianne

Crealin zei

Hoi Heleen,

ook voor jou een schitterend, sfeervol en creatief 2012. Wat heb je een mooie kaart gemaakt in deze blauwe tinten, echt knap!
Je hebt de challenge bij AnMaCreatief als eerste super ingezet, bedankt voor je deelname.

Nieuwjaarsgroetjes,

Lins

Elise zei

Jullie natuurlijk ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!
En wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Super stempel!!!!!!
Groetjes Elise

Sharon zei

Jou kaartjie is ongelooflik mooi Heleen. So 'n mooi stempel van Tilda. Dankie dat jy by Anything Goes se challenge kom deelneem. Groetjes Sharon (DT), Suid-Afrika

LottesCards zei

Wat een leuke kaart!
Prachtige kleuren heb je gekozen bij het maritiem tafereeltje.

Gezellig dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

Petra zei

Erg schattige kaart!
Groetjes Petra

Anne-Marije zei

Wat een prachtig kaartje!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije

cheryl zei

this is gorgeous super image and detail bless you for playing at anything goes this week,love Cheryl xxx