Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 7 januari 2012

Winter greetings


Zo ik dacht laat ik er vandaag nog maar eens een kaartje plaatsen. Het is ook zulk heerlijk freubel weer de laatste dagen!
Dit keer is het eigenlijk niet een kaart maar een tag geworden. Die maak ik niet zo heel erg vaak maar zo af en toe vind ik het toch wel leuk om te doen.
Ik Heb zwart cardstock gebruikt en het roze cardstock is geur hobby karton wat ik van de week bij de wibra mee heb genomen, waar lichte roosjes op geprint zijn. Helaas zie je ze alleen niet zo goed op de foto. Dan heb ik nog een restje design papier van Bobunny gebruikt. Een mooi glimmend stukje lint met strik en wat bloemetjes. 

En de randjes bont heb ik met flock (fluweel) bewerkt.

Dit is hem geworden. 
Ik stuur hem in naar de volgende challenges
Creamiep - Winter label
It's a magnolia challenge - Zwart/roze (helaas net te laat...)
Ideeenwelt - Bloemen en een sketch
Just a magnolia - anything goes and something new

Image and video hosting by TinyPic

11 opmerkingen:

Judith Slegers zei

leuke label zeg! Die heb je erg mooi gemaakt.
Groeten Judith

Elise zei

Prachtig label heb je gemaakt... leuk dat flock!
Groetjes Elise

Simi zei

oh... ein toller Tag den du gebastelt hast :)

vielen Dank für deine Teilnahme bei Babsis Ideenwelt.

Liebe Grüsse
Simi

Plony zei

Dit is ook weer een plaaaaaaaatje hoor, super schattig!
Groetjes Plony

Svenja zei

Hallo,

Dein Tag ist total süß gestaltet, gefällt mir sehr gut.

Danke für Deine Teilnahme an Babsis-Ideenwelt-Sketch Challenge #10.

LG, Svenja

Barbara zei

Hallo,
vielen Dank für deine Teilnahme an meiner Sketch Challenge. Du hast ein sehr geschmackvolles Tag gestaltet. Das gefällt mir sehr gut.
Viel Glück!
LG Babsi

Chantal zei

Wat leuk zo met die kraagjes van flock! Erg leuk label!
Groetjes Chantal

Helen zei

Hele mooie tag!

Barbara zei

Zauberhaft.. wunderschööööön.. gefällt mir sehr.. Besonders die Flocken.. Vielen dankt fürs Mitmachen bei Babsis Sketch Challange.. liebe Grüsse Barbara

Caroline zei

Wouw die is leuk !

Jij hebt ook al zo'n leuk "geschreven" lettertype, zo leuk !

Bedankt dat je meedoet met de challenge bij CreaMiep.

Groetjes,
Caroline
DT CreaMiep

Wuzimädi zei

A wonderful tag! You did a great coloration and the pink-black looks really great!
Thanks so much for joining us at Babsis-Ideenwelt-Sketch-Challenge!
Michi