Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 22 januari 2012

Stippen


Hallo allemaal,
Vandaag is het weer tijd voor de nieuwe challenge bij stamptacular sunday. Deze week willen ze stippen(spots or polka dots) zien. 
Ik heb deze keer voor kraft cardstock gekozen en heb het design papier van Authetique gebruikt. De stempel is flower Tilda en ik heb haar ingekleurd met copics.

Dus heb je tijd en zin om weer gezellig mee te doen, kom dan langs op stamptacular sunday. We hebben weer een hele mooie prijs om weg te geven.
Deze prijs is gedoneerd door Winnie, zij is 1 van onze Dt members.
Image and video hosting by TinyPic

3 opmerkingen:

Elise zei

Prachtige kaart Heleen! Ik ga proberen mee te doen!
Groetjes Elise

Marianne zei

Heel mooi gedaan Heleen, ze zijn prachtig.
Groetjes Marianne

Dora zei

hallo Heleen.
mooie kaart gemaakt.
ik heb mijn kaart voor die challenge in gestuurd....toevallig had ik de kaart vandaag klaar met papier die stippen heeft. kwam nu helemaal goed uit. (:
succes
groetjes dora